Yorck to kwintesencja niemieckiej marynarki. Doświadczysz często jak łatwo ten okręt tonie. Często. Niemniej będziesz miał okazję topić wraże siły w sposób bardzo przyjemny. Szybki, śmiertelny okręcik. Niestety nie wybacza błędów więc każda za szybko podjęta decyzja by się zbliżyć na bliski dystans do wrogów jest karana boleśnie. A, że to w sumie papierowy okręcik to często zostaje opcja powrotu do portu.

Yorck – zalety niemieckiego krążownika

1 – szybkostrzelne o dość dużym zasięgu działa. Zalecam AP. Za długo walczyłem HE wierząc w moc cudotwórczą, że wypalę wrogie siły. Nie. Nie wypaliłem. HE można użyć by podpalić i szybko zamienić na AP by tłuc. AP wchodziło w sumie we wszystko (VII i niższy poziom ale powyżej VII też dawał radę). Widziałem filmiki z bardzo dużymi wynikami. Tak – ten okręt na to pozwoli ale jak już wspomniałem, wymaga ciągłej uwagi. Nie ma marginesu błędu.

2- niemieckie torpedy. Co tu się rozpisywać więcej..

3 – zwrotność i dość dobra prędkość czyli pełna mobilność.

Yorck – wady niemieckiego krążownika

1 – papierowy. Opisałem moje wrażenia wyżej więc dodam tylko, że HE jest dość słabe. Tak jak w sumie w niemieckiej marynarce.

Podsumowanie – Niemiecki krążownik Yorck

Bardzo przyjemny okręt. Przechodzenie go nie sprawiło mi grymasu bólu na twarzy. Gdyby nie inne ciekawsze niemieckie krążowniki zostawiłbym go sobie w porcie (na misje, zadania, eventy). Co do kapitana to według mnie warto dać każdy punkcik w przeżywalność (gaszenie pożarów, szybkość grup naprawczych) bo HP jest mało i za szybko schodzi. Okręt jest zwrotny i szybkostrzelny a więc perki na szybkostrzelność, szybkość obrotu wież darowałbym sobie. Darowałbym sobie perki informujące ile w nas celuje wrogich kapitanów i o nadchodzącym ostrzale. I tak głownie się bijemy blisko, w zwarciu tam gdzie jest gorąco więc odruchowo trzeba być mobilnym. A, że okręt nie jest kłodą to jednoczesne manewry i strzelanie jest możliwe. Okręt głównie przeciwko innym krążownikom ale pod warunkiem, że są związane walką. Teraz dużo okrętów jest dobrych do palenia wroga więc trzeba uważać. Nie nadaje się na zwarcie w awangardzie (Agir jest w stanie pod tym względem zrobić o wiele więcej niż Yorck).

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here